The North Way

Turismen som strømmer til Nord-Norge er formidabel. Hvalsafari og andre natursafarier er store trekkplaster. Folk fra alle verdenshjørner vil oppleve den fantastiske naturen vi har å tilby. Tjenestetilbudet som skal dekke turistenes ønsker og krav til opplevelser har økt i utakt. Dette ville Eide Opplevelser gjøre noe med og nå high-end markedet med en tjeneste som kombinere unike opplevelser med komfort, gourmetmat og tett-på-naturen-opplevelser.

Vi har utviklet nytt navn med påfølgende ny identitet og websider med budskap og innhold. Oppgaven var å skape en identitet som treffer et kresent internasjonalt marked. The North Way signaliserer stolthet og stedstilhørighet og det oser av råskap. Sammen med en ren stram logo som gir en forsikring om kvalitet, så utgjør dette en unik identitet i konkurransebildet som etterhvert har blitt betydelig.

The North Way holder til i Tromsø, drives av lokale fagfolk som brenner for landsdelen, naturen, aktivitetene og ikke minst den deilige lokale maten. Opplevelsene er preget av luksus og komfort.

I tillegg til identitet har vi utviklet websidene og skrevet all tekst. Vi har gjort et dypdykk i hva kunden ønsker å fortelle og hva de igjen har å tilby sine kunder. Fokuset har vært å fremme det visuelle ved Tromsø. Landsdelen er spesielt vakker, og du får den servert av de lokale.

The North way front bilde
The North Way bilder 3
The North Way bilder
The North Way web bilde
The North Way instagram